Stěhování v rámci výměny dvou bytů
Říká vám něco film „Kulový blesk“? Rudolf Hrušínský v něm excelovat jako organizátor dvanácti stěhovaných rodin v jednom dni, kdy došlo k hromadné výměně domů či bytů. Ve filmu vypadá vše jednoduše, i když se samozřejmě musel scénář řádně zamotat, aby byl děj pro diváky poutavější, ale nezaznělo tam to nejpodstatnější, a sice detailní rozpitvání jednotlivých stěhovacích sekvencí. Není tam zřejmé, jaký stěhovací vůz ke komu a kdy přijede, a v jakém časovém sledu bude rozvoz věcí probíhat tak, aby stěhováci u stěhování v Praze http://www.odnesto.cz/levne-stehovani-praha/ nestěhovali věci do bytu, který je ještě plný stávajících předmětů, zatímco jinde už je byt vystěhovaný, ale zbytečně se vše protahuje čekáním na jiném stanovišti.
Tímto jsme vám chtěli naznačit, že takovéto akce jsou skutečně velmi náročné na psychiku a na organizaci celého procesu. Ono někdy totiž stačí přestěhovat pouhé dva byty, které si lidé mění mezi sebou. Například se dohodnou rodiče s dětmi, že rodiče opustí venkovský dům a nastěhují se do pohodlí městského bytu po svých dětech, a ty budou nadále žít a bydlet na venkově. Aby mohlo vše proběhnout v poklidu a bez zmatků, je zapotřebí hlavně organizační schůzka.
Organizační schůzka je pro úspěch stěhování klíčová
Úspěšné stěhování výměny dvou příbytků závisí hlavně na stanovení podrobného průběhu celé akce. Měli byste si ujasnit, kolik stěhovacích vozů tu bude zapotřebí, zda stačí jeden, který bude stěhovat na střídačku, nebo dva, kdy každý vůz pojme vybavení jednoho z bytů či domů. Svou roli tu hraje i značení stěhovaných věcí, aby se nestalo, že něco zas převezete zpátky. Výhodné je vyhradit určitý prostor pro staré věci a nové věci, aby se v nich stěhováci vyznali.
Organizační schůzka vám mnohé napoví a právě tam se můžete dovtípit, co bude ještě třeba podchytit, aby akce proběhla tak, jak si přál Rudolf Hrušínský ve slavném stěhovacím filmu.